Soulmate!

2013-03-30 22:14:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag säger det bara, jag älskar honom över allt annat. Han har mitt ord på att den dan han lämnar mej så följer jag med honom pungt slut! Jag har verkligen insett att han är mitt allt, utan honom ser jag ingen andledning till att leva! Han är den enda som aldrig har svikit mej, han har alltid funnits där för mej ovasett vad. Han kom till mej när jag var som sämst, jag var riktigt nära på att ge upp och bara dö. Men sen så kom han in i mitt liv och räddade mej, jag bryr mej inte om vad alla andra säger om dej! Du är perfekt för mej, du är allt jag någonsin önskat mej! Jag kommer aldrig sluta älska dej! Mickey you and i always and forever i promise ♥
 
 
Kan inte kolla mej mätt! Kolla bara in ponnyn!
 
 
 
 

Kommentarer

fin blogg, allt bra med dig ? :)

ps du har en grymt söt ponny :)

2013-04-26 15:36:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu