Vart funktionär...

2013-06-17 12:58:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var funktionär hela dagen igår och det fanns inte en sekund över till bloggandet!
Jag fick stå i köket och diska... Inte det roligaste direkt men någon måste ju göra det, sen samlar jag funktionärs poäng! (Har man ett x antal poäng så behöver man inte betala medlems avgiften).
 
När vi kom hem vid kl 20:00 så gick red jag ut Gorre barbacka i skogen och Alexandra (min lilla syster) följde med med våran lilla shettis Feline.
Vi körde typ racing där uppe och vi hittade massor med stockar som vi hoppade över och Gorre var helt överladdad! Men det var jätte roligt :)
 
Idag blir det nog ett vanligt dressyr pass för Gorre men Ida vet jag inte efter som att hon hostar så fort man börjar trava och det kommer inget slem eller sånt, hon har ingen feber heller så vi har ingen aning om vad det kan vara!
 
har lite brist på bilder så ja bara tar en random bild från i vintras :)
// daniela
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu