Vad gör vi? Nu kör vi!

2013-10-02 08:52:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är dags att börja blogga igen, eller vad tycker ni? Jag är i alla fall väldigt sugen på att starta upp bloggen igen! Det skulle behövas är en ny design och header, vi har haft den här nu alldeles för länge. Jag hoppas att danni också vill hoppa på det här med att börja blogga, det blir ju mycket roligare när man är två! :) Jag och Mickey mår bra, har typ tusen grejer att berätta och tusen bilder att visa! Jag hoppas att ni vill börja läsa våran blogg igen och tack ni som faktiskt har fortsatt att klicka in på vår blogg i hopp om att vi har bloggat :)
 
Här får ni en färsk bild från i söndags! ♥

Kommentarer

Så söt bild!

Svar: Tack! :)
Amanda & Daniela

2013-10-03 20:13:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu