Bästa dressyrpasset hittills!

2013-10-06 09:00:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och Mickey red vårat bästa dressyrpass någonsin i söndags, än så länge ;) Han var ganska lagom famåt och lyssnade verkligen på mig. Han var jätte mjuk i munnen och släppte bettet på en gång utan tjafs! Han var verkligen som en dröm att rida, han var till och med jätte mjuk i galoppen. Jag har kämpat som en galning med Mickey, det har verkligen varit bokstavligen blod, svett och tårar! Men det har gett resultat, jag är glad att jag aldrig gav upp om oss. Vi har verkligen kommit varandra så sjukt nära sista månaderna och det känns som att han litar på mig mer nu. Skulle ni vilja se lite bilder från när jag rider och hoppar Mickey i halsring?

 Här kommer några bilder från förra söndagens dressyrpass ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu