Första uteritten (Ida)

2013-06-14 22:38:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag utmanade jag ödet och tog och red ut min lilla prinsessa och dessutom helt själv! Vi har inte ridit ut på henne på ett år så hon var ganska rädd och spänd med det gick bra vi överlevde!
Hon fick en egen bjudning som man vill ha fram på banan också så nu framöver kommer det att bli många uteritter. Vi (vi =mamma & Jag) har ridit ut henne ganska mycket i somras men aldrig ensam då och efter som att hon är en ganska osäker ponny så är det ett väldigt stort steg och jag är så stolt över att vi kom runt utan att hon gjorde något dumt eller blev överdrivet rädd för något.
Vi travade och galopperade till och med och hon tyckte att det var jätte roligt att hoppa över vatten pölarna! Det måste ha sett ganska roligt ut när hon antingen hoppar över dem eller kliver åt sida och det bestämmer hon i absolut sista sekunden :)
Men hon var i alla fall otroligt duktig! Jag är så stolt över min lilla Ida <3
 
Bilder från idag:
 
 
Outfit:
 
Schabrak: Agria (sjöhagen wear)
Skydd fram: Eskadron
Skydd bak: sjöhagen wear
Boots: Horze
 
// Daniela
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu