Anmäld till Idas första Pay ´n´ Jump

2013-06-20 13:54:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag anmält mig och Ida till hennes första Pay and Jump!! Jag är super taggad och jag hoppas att det kommer gå bra! Det är om bara 9 dagar alltså den 29 juni, så det blir hård träning nu tills dess. Vi ska hoppa först 40 cm så att hon bara ska kliva över och sen kör vi 60 cm.
 
Tänkte sätta upp lite mål:
40 cm : Vill jag bara komma runt eller åtminstone komma över några hinder! Och att hon blir lite säkrare på hindrena.
60 cm: Då hoppas jag att hon har tittat av sig lite och att vi kommer runt med inte allt för mycket fel :)
 
Min och Idas första Pay and Jump!! Så sjukt taggad!!
 
Hoppas att det går bra!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu