Mysridning

2013-06-15 13:36:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vart det bara lite mysridning för Gorre, vi gick först ner på banan och joggade lite så att han får röra lite på sig. Han var ganska seg men det är rätt så varmt ute också så det är inte så konstigt, men han var mycket lättare i handen idag och bet sig inte fast än enda gång!
Vi red i ca 15 min på banan bara sen gick vi upp i våran lilla skog och där finns det en liten backe som man kan galoppera upp för och han blir alltid helt över taggad när vi börjar närma oss den och idag gick han nog upp på bakbenen minst 4 gånger innan han fick skena iväg i galopp upp för backen.
Gud vad han tycker att det är roligt att få galoppera ute asså! Helt galen blir han och snabbt går det :)
 
Jag är klar i stallet så jag ska bara rida Ida lite senare idag och jag har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag :)
 
 
// Daniela
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu