Helt med på de!

2013-10-06 15:49:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tycker precis som Amanda, att starta upp bloggen igen! 
Har vart så himla skriv sugen nu på sistonde så jag känner att vi bara måste starta upp den igen :)
Har så mycket att skriva om, det har kanske inte hänt så mycket under tiden men lite roligt saker har iallafall hänt. Vi håller på att fixa någon som kan göra om designen och headerna med lite nya frächa bilder! vill även ha med ida i den oxå efter som att det är hon jag rider mest nu. 
Denna gång så ska vi verkligen försöka komma med bra och läsvärda innlägg och mycket mer än bara "dagens ridpass"! Kanske lite roliga åsikts innlägg :) 
Vi kommer kanske inte kunna uppdatera super super hela tiden då vi har mycket läxor, hästar att ta hand om och en företags grej som kallas ungföretag (UF) där vi i en grupp på 7 st ska starta upp ett eget företag i 1 år, vi är de första 9:orna i stockholm som gör detta då egenligen 3:orna på gymnasiet gör de :) Hoppas bara inte att det tar upp för mycket av fritiden! 
 
Här är några bilder som är ganska nytagna!
 
Pay and Jump 28/9 40-50 cm, nolla i båda!
 
Mammas första Msv:C
 
 
Har inte tagit så mycket bilder då min kamera har strulat lite :)
// Daniela
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu