Dag 3

2013-06-17 13:21:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter som att jag inte hann igår så gör jag både dag 3 och 4 idag istället.
 
                                                                       Höstens mål 
 
 
Gordon har jag inga direkt mål med efter som att jag inte rider honom så hårt och inte nöter på något utan bara rider basic lixom. Sen har vi lite mål för Alexandra (lila syster) som är att hon ska få komma ut på några små Pay and Jumper och nån Pay and Ride :)
 
 
Ida och mitt mål till hösten är att komma ut på några Pay and Jumper och kanske någon clear round och rida några programridningar, Pay and Rider och starta några lokala dressyr tävlingar .
Sen att jag vill kunna rida henne utan att behöva driva varje steg och kunna rida utan spö! I hoppningen vill ja komma över lite svårare och läskigare hinder och kanske komma över lite högre hinder, inte för att jag bryr mig om höjden men ska man komma upp i klasserna måste man ju börja lite smått.
Jag har högre förhoppningar på hoppningen för i dressyren går det inte så bra just nu och hoppningen tycker vi båda är väldigt roligt och kapasiteten har hon! Min tränare har till och med sagt att hon skulle vilja ha henne fast i storhäst format!
 
 
// Daniela
                   

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu