Man måste våga misslyckas för att lyckas

2013-10-05 21:04:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och Mickey var iväg på våran första pay and jump tillsammans på Runsten i lördags, förra helgen.
Det var planerat att jag bara skulle hoppa en klass, 80cm. Men jag vart ganska besviken på mig själv i första klassen, red som en kratta, rev första hindret, red förbi ett hinder oxå :/
Så jag efteranmälde mig igen till 80 som sista startande i den klassen. Första klassen så kändes Mickey jätte spänd men det beror nog mest på att jag var så nervös och spänd. Han var jätte tittig på typ varje hinder, speciellt på ett hinder som var format som vågor. Utan att jag ens tänkte på det så red jag förbi just det hindret.
Andra klassen gick det betydligt mycket bättre, jag var inte alls lika nervös därav var inte han heller lika spänd. Vi rev första hindret igen! Men men.. Den här gången red jag rätt väg men han stannade på det vågiga hindret men då gick jag på honom lite och då hoppade han det stilla stående!
Resten av rundan kändes faktiskt jätte bra :) Jag är jätte nöjd över Mickey i alla fall! Jag är då inte alls nöjd över mig själv men det är bara träna på!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu