Hej!

2013-03-04 11:58:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var som vanligt ett tag sen vi bloggade men det var pga att vi har haft sportlov och vi hade inte så stor lust att blogga under den tiden utan njuta av ledigheten :) men vi har gjort en hel del under lovet eller Amanda har vart hos mig hela lovet och jag har fått rida lite på Mickey i torsdags och vi har fotar lite på både Mickey och Amanda, Amanda &Gorre och jag & Gorre :) Jag har börjat rida lite mer på Ida och nu måste jag få ut den där ponnyn på tävlings banorna igen! Just nu är vi skolan :( men jag ska vara hos pappa idag för att Gorre ska vaccineras idag så han får inte göra nått hårt arbete på 3 dagar så då passar set bra att träna Ida lite ordentligt och va lite med pappa. Idag ska jag och Amanda till Farsta för hon har presentkort där. Skriver mer sen när jag kommer hem till mamma där jag har alla bilder på Mickey och Gordon :) //Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu