Dagens ridpass med stort D!

2013-03-10 21:40:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej det var ett tag sen nu och det kanske inte är så många som läser längre men men. Idag så hoppade jag Mickey, jag och min kompis Nikita hoppade tillsammans för min andra kompis mamma Malin. Det gick lite sådär i början men efter ett tag så släppte det. Vi hoppade kombinationer med markbommar framför och efter, mickey är inte van vid det så det tog ett tag innan vi kom in i ryttmen. Han var riktigt duktig, han hade riktigt bra fart idag! Han laddade ordentligt inför hindrena alltså! Fick lite tips hur jag lättare skulle svänga mickey, då han gärna blir stark och drar iväg efter hindrena. Han stannade bara en gång idag! Det var på sista hindret i tre kombinationen, det var helt mitt fel! Jag tappa balansen lite efter hindret innan och blev lite vinglig, så han visste inte riktigt vart han skulle. Efter det så körde vi lite bana, han tyckte det var jätte kul! Efter det så kunde jag inte hålla mig för att höjd hoppa lite ;) Jag slog mitt rekord! Jag hoppade 1,25 idag!! Han var jätte duktig, jag fick faktiskt lite glädje tårar. Film kommer inom kort :) Vi bestämde att vi skulle köra nästa söndag igen, då ska vi hoppa studs! Längtar redan, min ponny är bäst i hela världen så deså! // Amanda ♥
 
Gammal bild från i somras när han kom hem från sommarbetet, värsta köttbullen han var då! ;)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu