2x Gårdagens ridpass

2013-03-24 09:12:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår red jag Ida lite lugnt på banan efter som att hon inte har gått så mycket när jag var på praoen men nu måste hon sättas igång för jag kanske tar med henne till praoen nästa vecka men jag är inte helt säker ännu. Men hon gick ganska bra och sen var det snor halt på banan så det gick inte att rida så seriöst. Det har snöat en hel del nu och det är väldigt mjuk snö så det går att rida i den, så jag red upp ena sommar hagen och tavade runt lite till och början med i traktor spårena och han var väldigt pigg! Det vart lite galopp i backarna och race på raksträckorna, jag red inte så länge i snön efter som att det är väldigt jobbigt för dem så jag gick ner till banan sen och travade av honom och han var faktist ganska lugn för att vara honom efter att jag har galopperat ute. Idag ska jag nog rida båda på banan om man kan rida där :) 
 
// Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu