Klar i stallet

2013-06-14 11:18:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var ovanligt snabb idag och hela stallet är redan klart! Mamma jobbar i köket på Runsten för dem har stora hopptävlingar så jag har hela stallet själv. Ryttarfesten är idag också så mamma jobbar till ca 01:00 idag, men hon kommer hem mellan kl 16-19, så jag måste passa min lilla syster hela dagen plus att hon är sjuk så det kommer bli roligt.
Ska rida Gorre på banan lite hårdare och försöka få igenom höger sidan snabbare och inte de sista 15 minuterna.
Ida blir det ute ritt om någon vill följa med, annars tömkör jag eller kanske bara lite joggning på banan.
 
Min lilla syster och Gordon i vintras :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu