I´m Back!

2013-06-13 19:26:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Gud vad jag har saknat att blogga! Kanske börjar lite smått men Amanda har en ny blogg tillsammans med några i hennes stall. Den heter Lyckasbrudarna.blogg.se (det gick inte att länka) :)
 
Men jag ska försöka blogga på den här bloggen igen! Det har hänt väldigt mycket saker dem här månaderna jag vart borta från bloggen.
Jag kan börja med att berätta att Gordon har gått pension och rids inte länge lika mycket av mig utan mer av min lilla syster och min låtsas syster. Det går faktiskt super bra för båda två att rida honom, han är inte världens lättaste ponny att rida men han är jätte snäll mot dem.
Själv har jag börja rida Ida på heltid och vi har hittat en grej som hon faktiskt tycker är roligt! Hoppning, vi har börjat träna för tränare eller hon har fått tagit Gorres plats, vi har vart och tränat 3 gånger nu och hon har utvecklats helt otroligt mycket på bara de gångerna.
Sen har vi hoppat några gånger hemma också, hon hoppar super fint och är väldigt rädd om benen så man flyger ganska högt över hindrena! Nu ska hon bara får rutin och hoppa många olika hinder typer så ska vi nog försöka komma ut om tävla lite till hösten eller i alla fall några Pay and Jumper. Vi ska försöka åka på en Pay and Jump på Runsten den 29 juni, hoppas att vi är redo då!
 
Idag är det ett riktigt skit väder så jag vet inte riktigt om det blir någon ridning idag men jag får hoppas att det slutar regna snart!
Här kommer lite bilder från den senaste tiden!
 
 
 
// Daniela
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu