15 dagars lista

2013-06-14 12:44:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tänkte göra en egen 15 dagars lista :)
 
  • Dag 1 : Positivt och negativa sidor av mina hästar
  • Dag 2 : Bästa dressyr tips
  • Dag 3 : Mål till hösten
  • Dag 4 : En hopp och dressyr tävlings outfit
  • Dag 5 : Mål till 2014
  • Dag 6 : Favorit ögonblick med mina hästar
  • Dag 7 : Bästa hopptips
  • Dag 8 : Min rid historia  
  • Dag 9 : Alla mina djur
  • Dag 10 : Om jag fick 3 önskningar
  • Dag 11 : Något jag skulle vilja "göra om" i hästväg
  • Dag 12 : Mål med min ridning
  • Dag 13 : Sämsta tävlings ögonblicket
  • Dag 14 : Favorit hopp och dressyr vardags outfit
  • Dag 15 : Vad jag vill göra i framtiden
 
Elmstar <3
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu