Varför jag hela tiden?!?

2013-01-30 17:59:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Nu har jag vart säng liggande i nästan 5 dagar och jag orkar inte längre, skänns som att jag bara slösar bort mitt liv efter som att jag är sjuk var och varannan vecka!  Idag var jag lite better men fortfarande inte så pass att jag kan rida eller änns gå ner till stallet så det suger men nu får jag ta och bli frisk. Jag och Amanda hade värst pepp talket och nu vill jag verkligen börja kämpa med ridningen och inte ge upp så himla lätt, sen ska jag om Gorre oxå är med på noterna försöka sattsa på dressyren och om jag verkligen tränar nu dem här 3 veckorna (om jag lyckas hålla mig frisk) för det är en Pay and ride på Södertälje ridklubb den 17/2 och jag skulle väldigt gärna vilja åka på den :) Det är bara de att dem har bara klasserna LC:2,LB:2 och LA:4 , och dem klasserna är inte alls bra för en LC kommer mamma aldrig låta mig åka på varför vet jag inte, LB:2 är på lång bana och om han blir trött och tjurig som han har blivit förut så är inte det så roligt. Och en LA:4 är jag långt ifrån färdig för så jag ska prata med mamma och så :) Hoppningen kommer absobut inte försvinna utan jag vill inte konsentrera mig på något spesiell högd utan just nu vill jag bara att han ska sluta stanna på hinder som är över 1m och på kombinationer, sen behöver jag mycket träning i hoppingen över huvudtaget så dem riktiga hopptävlingarna kommer nog inte förns maj/juni , fast om han sköter sig och jag skärper mig så kanske det blir tidigare :) Jag är jätte peppad nu när det går bra för Amanda oxå och hon vill åka på Pay anf Jumper och då ska vi åka på samma! Då blir kommer en stor bild bomb!! Just nu känns det bara som att jag aldrig kommer bli frisk men man får bara hålla humöret uppe!
Vill tillbacka till dem dagarna!! // Danni
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu