Tråk innlägg

2013-01-25 18:54:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag vart i skolan som vanligt och inget speciellt har hänt menjag känner jag jag ändo vill blogga så detta kommer att bli ett ganska värdelöst innlägg :) Nu är jag hemma och ska snart gå ner till stallet och mocka och fixa sen blir det ridning, hade tänkt att pröva mammas hackamor om det passar annars blir vanligt träns, det går ju bara att jogga runt på en 20 m volt så man får inte ut så jätte mycket av det sen är det väldigt hårt oxå så man kan inte rida så länge.
Jag ska försöka åka till Hööks något i vecka och kanske köpa nått schabrak eller om jag har skrapat ihop tillreckligt mycket perngar så ska jag köpa en 3-pugnts förbygel :) Har hört att det är mycket som redan är slut så ska försöka åka dit så tidigt som möljligt :) Nu måste jag verkligen gå ner till stallet! // Danni
 
Från när vi vann våran första LB:1 :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu