Snart hemma

2013-01-15 15:39:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter på tåget på väg hem och jag är nog hemma om ca 30 min och då blir det fixa stallet och dra iväg på hoppträning på en gång! Vi får se om någon orkar filma eller fota men jag tvivlar på det. Ska ha min nya tävlings outfit bara för att testa den innan man åker ut på tävling som kanske det sitter bra eller nått. Men jag var med Amanda och handlade på lyckås hästsport och kom hem med ett super fin kingsland schabrak och ett par lami-cell skydd med Sverige flagga :) sen hittade jag ett par begagnade Tretorn stövlar. Nu måste jag gå av tåget!// danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu