Sjuk :(

2013-01-12 12:42:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är sjuk och har super ont i huvet, jag som hade fått värsta insperationen nu till ridningen! Men det är ju lite svårt att rida överhuvud taget men mamma åkte till ridhuset igår och det är inte ofta vi hinner det så varför var jag tvungen att bli sjuk just nu :( men i alla fall så red jag på våran stenhårda bana i torsdags ( bara typ 15 min efter som att den är så hård) och jag var verkligen inte på humör att rida så jag joggade hon i ca 5 min sen lekred vi lite. Jag satt och red på långa tyglar och använde bara benen till att styra, bromsa och öka farten och han var faktiskt riktigt duktig! Sen kunde jag bara skaka lite på tyglarna så saktar han ner. Nu fick han ju vila igår och jag har svårt att tänka mig att jag kommer orkar rida idag heller men det kanske blir en liten skritt ute ritt :) jag gick ner och mockade och fixade igår och det tog ca 1 timme att göra allt och i vanliga fall så brukar det ta ca 25 min! Nu ska jag gå upp och ta en Ipren :) bilden är på kisten och Gorre i sommars som Amanda har tagit :)// danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu