Outfits :)

2013-01-29 17:13:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här kommer två fina outfits jag har gjort, hoppas att jag kommer ha en av dom när jag ska ut på banorna sen ;) 
 
Första outfiten tycker jag är väldigt stilren, mer häst outfit än en ponny outfit. Gillar den väldigt mycket, jag bara måste ha det här! Tummen upp för mig ;)
 
Den andra tycker jag är också väldigt fin, ni kanske märker att jag gillar turkos ;) Tycker att den här är mer en ponny outfit än en stor häst outfit, men jag gillar båda stilarna. Tycker att man kan variera mellan dom här olika stilarna, det måste ju inte heller vara turkos. Ponny stil enligt mig är att man har mera starka färger och sticker ut mera. Denna outfit bara måste jag också ha sen när jag ska tävla :)
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu