Halvt döende

2013-01-28 12:03:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ligger i sängen och är mer död än levande, har värsta magknipen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Plus det så har man feber också. Hatar att vara sjuk, vill vara stark och frisk. Hade tänkt att åka till stallet efeter skolan men jag har inte ens kommit upp ur sängen idag så det blir inge stallet :( Tänkte berätta lite snabbt om igår, hade stalldag så jag fick morgonfodringen, utsläppet, lucha, insläpp och kvällsfodringen tog snälla Corina. Städade lite i stallet och mockade osv. Efter insläppet red jag, Cissi och verro ut i typ 15 min sen red vi uppe i riduset en stund. Jag red barbacka, Mickey var skit pigg när vi red ut. Jag har inte ridit ut på 1 månad så han var väldigt glad :) Mickey skötte sig bra uppe i ridhuset, han var lite hård i munnen och fick inte riktigt kontakt med honom, men han var helt okej fin. Men nu ska jag kolla om det finns någon bra film som man kan ligga och trösta sig med ;) // Amanda ♥ 
 
Denna ska införskaffas till Mickeys nya blåa träns ;D
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu