Dagens ridpass

2013-01-22 21:33:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ridpasset idag gick helt okej, har inte ridit Mickey på nästan 2 veckor. Så jag håller på att sätta igång honom nu, började med att skritta runt honom lite förhand. Sen longerade jag honom lite. Han skötte sig jätte bra, ända tills jag bad honom öka traven lite för att han var så seg.
Han skenade iväg som en jä*la dåre! Han stannade efter en stund, vart jätte rädd att han skulle trassla in sig i longerlinan! Men det gick bra som tur, vevade in longerlinan och började om lite lungt igen. Han fortsatte som ingenting hade hänt, longerade i 15-20 min max.
Sen så kunde jag inte hålla mig så hoppade upp och skrittade bara lite, körde ökad och minskad skritt. Efter  stretchade jag honom, kollade så han inte sträckte sig eller nånting efter att han skenade iväg. Tog det väldigt lugnt idag, förutom att han stack ;) Imorn blire att rida ut, bara skritta kanske lite trav men väldigt lugnt // Amanda ♥ 
 
Gammal bild på finaste! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu