Dagens ridpass

2013-01-31 18:16:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tänkte skriva lite om dagens ridpass och Amanda hade halvdag så hon kom hit till mig för att hjälpa till i stallet och rida lite på Gorre. När vi gick ner till Gorre och Idas hagen så ser vi att han har ett kanske 2 cm stort öppet sår som det blöder lite från men han var inte alls halt på vägen upp till stallet. Jag gjorde rent med lactasyl (stavning) och tog sedan på socatyl och det såg fint ut när man hade gjort rent det så vi bestämmde oss för att rida ändå. Vi fixade honom och gick ner till våran vatten dränkta bana, tur att han inte är så löjlig när det gäller vatten :) Jag red först och jag skrittade fram i ca10 min, sen började jag trava och han var såklart lite stel i sidorna efter som att han har vilat i 5 dagar. Men han känndes väldigt bra för att inte ha gått något så det är jag jätte nöjd med! Amanda red lite efter mig och jag tyckte att han såg fin ut och jag måste säga att hennes fötter han blivit en sjukt bra skillnad på! Jätte fint såg det ut :) (Kanske får lägga upp lite skillnads bilder men det är inte säkert:) Vi red i ca 40 min med mycket skritt, Imorgon hoppas jag att vi kommer kunna åka till ridhuset! skulle verkligen behöva träna lite påriktigt :)
Juste Pay and riden var redan full så det blir ingen :( var sjukt taggad inför den så det är lite tråkigt. Men det finns säker någon annan klubb som har snart :) Vi tog massor med bilder men dem kommer lite senare idag eller imorgon för jag sitter vid fel dator, så jag kan inte ladda upp dem nu :)
 
// Danni
 
En liten vacker bild från våran första hopptävling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu