Blev ingen träning....:(

2013-01-15 17:27:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev ingen träning pga vädret:( hade verkligen sett fram i mot det! Men man kan ju inte styra vädret lixom, men i alla fall så har jag ingen som helst lust att rida efter som att det snöar väldigt mycket. Imorgon hoppas jag att vädret är bättre så att man åtminstånde kan trava lite på banan.

Snart är det dax för praoen och jag har inte än aning om vart jag ska praoa, antingen praoar jag typ på min pappas jobb (resturang) eller kanske på kungliga hovstallet men jag vet inte det blir nog väldigt tråkigt, men jag funderar på att åka till Lyckås ridsport (häst butik) och fråga om dem tar i mot prao elever. Svårt att bestämma sig, eller så jobbar jag bara hemma på våran lilla gård! Skönt att ha prao platsen 1 min från huset lixom :) Men det är ett litet tag kvar innan det ska vara bestämt. Tänkte att gör en hiss och diss lite senare idag! Nu ska jag gå och kura ihop mig och längta tills nästa träning som är på tisdag nästa vecka :( //Danni


Kommentarer
Theresia - häst & foto http://theresiasandahl.blogg.se

Åh vilken söt design o fin header! :D

Skulle betyda så mycket om du gick in här --> http://theresiasandahl.blogg.se/2013/january/onskeinlagg.html#comment och skrev en kommentar om vad du ösnkar jag ska skriva om! :D

2013-01-15 18:43:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu