Skit liv

2013-02-03 18:00:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom jag ut till stallet och så ser jag att hanns ben är jätte tjockt, alltså där han har såret, så nu blir det bara skritt tills det har gått ner :( Skit tråkigt när man äntligen hade fått lite motivation till ridningen. Nu har jag tappat allt då han går och gör illa sig och jag har haft värsat koversationen med mamma om min atityd  och att jag måste ändra den om jag ska få träna eller tävla något mer. Vill bara skriva av mig lite för jag orkar inte mer asså, vill inte leva här ute i skogen där bussarna går varannan timme på helgerna och jag inte har någon här, har inga vänner förutom Amanda och jag orkar inte gråta något mer nu är så himla trött på de. Sen alla bloggar man kollar på där ponnyn går perfekt och dem är ute med kompisar ganska ofta. Asså jag vet inet änns varför jag skriver det här som om någon änns skulle bry sig lixom. Känner mig bara så himla misslyckad :(
 
Tur att jag i allafall har denna lilla sötnos som lyser upp mitt liv :) // Danni

Kommentarer
Evelina, emilia & emma http://poniiriders.blogg.se

Nu är tävlingen om en design av Anna form avslutad, titta om de va du som vann så du inte missar det ;) http://poniiriders.blogg.se/2013/february/vinnaren.html#comment :)

2013-02-03 21:27:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu