@School

2013-02-13 09:49:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Sitter i skolan på eneglska med våra datorer, vi håller på att skriva en uppsats. Såklart så var jag tvungen att säga hej lite ;) Idag ska jag åka till min prins, han fick stå igår. Tänkte lekrida lite idag, då han tröttnar ganska fort om man bara sitter och trimmar i ridhuset varje dag.
Han har varit så duktig senaste tiden så jag ska leka med honom idag, han tycker det är så roligt :)
Tror jag ska trickträna, rida i grimma och grimskaft, kanske till och med provar lite halsring :D Tycker att det är viktigt att variera sin ridning och göra saker som hästen vill och tycker är roligt! Bland annat så är det ett sätt att skapa band mellan sig själv och hästen, också viktigt!
Men nu måste jag fortsätta med min uppsats // Amanda
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu