Glad tjej..!

2013-02-12 19:00:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 Pratade med Corina i helgen om vi ska börja ha hoppträningar igen, frågade Corina lite försiktigt om jag kunde få vara med. Hon sa att jag fick vara med! Jag är hur glad som helst, det var jätte länge sen jag fick hoppträna för en riktig tränare! Tror verkligen att Mickey också kommer tycka att det är roligt, då han älskar att hoppa. Vi har börjat planera lite hur vi ska göra, vi tänkte att vi skulle ha hoppträning varannan vecka och verannan vecka löshoppning en dag i veckan. Vi har en tränare som kan tänka sig att komma och ha träningar för oss, men det är inte riktigt klart än ;) Passade på att fråga om jag kunde att få åka iväg på pay and jump ibland och nån tävling. Det fick jag också om jag ville! Är överlycklig just nu, äntligen är det våran tur att få glänsa! Har redan spanat in lite tävlingar, ska bland annat åka på pay and jump den 30 Mars. Funderar på om jag kanske ska åka ut på en startfälttävlan, skulle vara sjukt kul! Men bara något som jag funderar på, han är ju sådär jätte ung längre. Känner bara på mig att det här kommer bli mitt och Mickey's år! Nu taggar vi tävlingssäsong 2013! :D // Amanda
 
Saknar den här dagen så sjukt mycket! Önskar jag kunde få uppleva den igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu