Förlåt

2013-02-05 17:31:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för mitt senaste inlägg! Vet inte riktigt vad jag fick de dåliga humöret men i alla fall så mår Gorre mycket bättre och jag red igår i ridhuset och då gick det helt okej eller han var lite stark men inte halt eller svullen alls :) super glad!! Sen det där med tävlingar så behöver jag inte lägga till så mycket pengar själv för att betala medlems avgift och licens. Jag måste bara ändra min inställning lite, bort med den negativa sidan och fram med den positiva! Idag tror jag att han får vila för det finns ingenstans att rida och det är lite för mörkt att rida ut, jag skulle egentligen hopp träna idag men efter som att jag inte har ridit något så får vi vänta tills nästa vecka. //Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu