Byta klubb

2013-02-06 17:01:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har tänkte jätte länge nu om jag ska byta klubb, för att Årsta-runsten är en väldigt stor klubb vilket betyder att man inte kan vara så delakti i klubben så nu väljer jag att byta till en mycket mindre faktist nystartad klubb som ligger bara 15 min här ifrån med bil och jag kan ta mig dit med buss och sedan gå. Plus att det är samma klubb/stall som Amanda står i, så det kommer bli jätte roligt! Den heter Lyckås ryttarförening och har bara några få medlemmar så dem har inga lag eller så men jag klarar ändå inte av pressen av att tävla i lag så det spelar ingen roll. Det är inte halt klart då mamma inte riktigt har gorkänt det ännu, för hon tyvker att jag inte kan byta klubb efter som att jag har tävlat för runsten i 3 år eller alla år jag har tävlat :) Sen känner jag ändo typ inga från årsta-runsten  och Lyckås känner jag nästan alla redan eller vi har träffas, men där kanske jag skulle kunna vara med i ungdoms sektionen så det är jätte roligt, har aldrig fått vara med i nått sånt efter som att jag aldrig änns har gått på ridskola. Dem ska ha en programriding och klubb tävling för en utan mina favorit dommare Gunilla Johansson.
Deras logga:
 
Bilden är länkad till hemsidan :) // danni

Kommentarer
Jenny

Www.tabyryttarsallskap.se ( http://www2.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_329652/cf_359/Al-ggningsskiss_1.PDF ) haha ;)

2013-02-06 19:57:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu