9 februari (dagens ridpass)

2013-02-10 15:45:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte vi till ridhuset, så det fick äntligen bli ett riktigt pass! Men Gud vad han har tappat kondis! Han vart typ trött efter uppvärmningen, men han var inte på det bästa humöret överhuvud taget så kanske bara hade en dålig dag. Han kändes jätte bra när jag joggade fram och var jobbade på ganska bra, han gick i perfekt fram tidnings form alltså lång och låg :) jag red fram i 20 min sen fick han en skritt paus, när jag plockade upp tyglarna igen så var han alldeles stum i höger sidan så det vart koncentration på att få igenom den. När jag väl fick igenom den så galopperade jag lite tempo växlingar på långsidorna, mellan galopp-halvt samlad galopp på 8-10 m volt. Men jag vart överlycklig när jag äntligen fick till galopp serpentinerna i båda varven, dock var det bara 3 bågar på lång bana men det är en bra början :)
Idag ska vi försöka få till skänkelvikningarna och ryggningarna :) vi ska till ridhuset idag oxå! Sen har vi studiedag imorgon :) //Danni


Kommentarer
Jenny

Fina Gorre! Ni är så duktiga :)

2013-02-11 18:04:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu