Utvädering av tävlings plats

2012-09-29 20:58:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, Jag tänkte börja skriva en utvädering av tävlings platserna jag tävlar på :)
 
Botkyrka ridsällskap:
 
Parkering:
 
Bra plats för våran buss, lite geggigt vid utlastningen men annars bra!
 
Framridning:
 
Stor utebanan med lagom mycket ponnys på den utan att det blir kaos, lite geggig vid några ställen bara.
 
 
"Collecting":
 
Det var inte riktigt en collecting men det var en plats utanför ridhuset där man stod och där var dte väldigt geggigt!
 
 
Tävlings banan:
 
Tävlings banan var jätte fin men bra staket och speaker, bra underlag :)
 
Caféteria:
 
Okej utbud, jag åt inget där ifrån dock.
 
Avstånd:
 
30 min, lagom tycker jag :)
 
Övrigt:
 
Trevliga fuktionärer, fin anläggning :)
 
 
// Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu