Hej!

2012-09-29 11:26:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi har haft en väldigt lång blogg paus nu och jag kan inte hålla mig borta får bloggen längre! Det kommer inte blir så jätte mycket bloggning för att det är mycket med skolan nu och ridningen så dte är fullt upp :) Det har hänt väligt mycke på sistonde, tävlingar (utan någon framgång tyvärr), nya hästar ... Både mamma och jag har tävlat ganska mycket men det kommer i ett innlägg senare :) Det är tävling idag t.ex på Botkyrka en LA:1! Jag startar kl 16:28 så vi ska åka halv 3. Dom nya hästarna är 2 st 2,5 åringar som vi bytte efter som att baltarsar inte gick och rida på så då bytte vi honom mot dom här 2 :) Ena är jag helt såld på!! Gud han är sååå söööt :) han heter F !! inte dte vackraste namnet kanske men lätt att säga :) Den andra heter Sylvano och kommer bli en skimmel och väldigt stor förmodligen oxå :) F hoppas vi på att bli över 160 cm iallafall för han är väldigt liten, t.o.m Camparas är större än honom :) Nu måste jag gå ner och bada Gorre! syns :)  Önska mig lycka till!
 
Man känner sig såå stor när man står brevid henne! första gången jag red henne!
Namn: Capitola född: 2007 mkh: 171 cm, endast riden i 2 måndare :)
Jag och Capitola för ett tag sen :)  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu