Fullt upp!

2012-09-30 18:38:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, Idag har jag haft fullt upp hela dagen, det här är första gången jag sitter ner idag typ :) Men iallafall så han jag ridit Ida och Elmis båda gick skit dåligt då jag inte klarar av att rida när min mamma kollar på! Sen var min mormor där oxå för att hjälpa till efter som att mamma har ryggskott så då vart det ännu mer pinsamt! Dom tyckte att det såg bra ut men jag kan inte riktigt lite på dom då dom inte vill att jag ska känna mig dålig. Idas pass gick lite bättre men jag har inte ridit på henne på ca 1 månad så vi kom inte riktigt överräns hela tiden och sen tycker jag inte om när man är tvungen att sitta och driva varenda steg så då passar Gorre mig bättre. Elmis gick allt bara skit då han inte har gått på 2 dagar och han kan knappt stå 1 dag och då vart han väldigt överladdad så jag kunde knappt styra honom, vi får se om jag vill eller får rida honom igen någon gång. Gorre fick ju vila idag efter som att han tävlade igår, sen är det hoppträning imorgon, Pogramridning på söndag och Hopptävling på söndag :)
 
Jag var getingstucken idag oxå!!!! Uchhhh, den kröp på min hals först sen kännde jag den i nacken och där stack den mig sen!! det gjorde skit ont i början och jag kunde typ inte röra nacken för det känndes som att det typ var förlamad eller nått! Imorgon är det skola oxå! vill inte gå dit nu, orkar verkligen inte efter att jobbat ashlet av nu i helgen efter som att inte mamma kan göra någonting och Patrik jobbade från morgon till sen kväll! Vi har lixom 18 hästar hemma just nu så det blir lite mycket för en 14 åring som har skolan att tänka på oxå :) Det kanske kommer nåt innlägg till idag men jag kan inte lova något :D   // danni
 
Från gårdagens fotografering :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu