Första hopptävlingen!

2012-09-02 19:27:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Hej! Jag har inte alls hunnit blogga! jag har vart så himla blogg sugen men tiden har inte räkt till, har hur mycket bilder som hällst som ska laddas upp och tävlings resultat oxå desutom :) Men vi kan börja med våran hopptävlings debut!
 
Vi åkte sjutk tidigt då jag skulle starta vid typ 8, sen spöregnade det oxå oftast! Men fösta klassen vart han lite seg och jag var sjukt nervös! Men vi hoppade banan så fort vi kunde och nollade oxå! Det var ju bara en LD alltså en clear rund så det var inte inte riktigta placeringar. Men jag hade bäst tid av dom som var nolla så jag fick en gul blå rosett :)
 






 



 När jag skulle gå banan till andra klassen så ropade dom upp mitt namn i högtalarna och sa att jag skulle komma till dommar båset och jag tänkte direkt : Var har jag gjort för fel nu då?!?! men det var lag ledaren för årsta-runsten (det var lag tävlan samma dag och jag skulle bara köra förklasserna) och dom hade för några startade i lagen så hon frågade om jag ville vara med och det var klart jag kunde, det var bara det att vi fick vänta i 5 timmar innan jag skulle in på banan igen! Han var helt slut efter att ha stått i en transport så länge så vi vägra ut oss :( Sen var jag super nervös oxå!!
Men jag får leva på känslan ifrån första klassen!  Bilder ifrån denna klass kommer senare :) // danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu