Blev ingen ridskola :(

2012-09-03 18:00:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, det blev inte så att jag följde med Amanda till ridskolan då min lilla syrra inte vågar åka till skolan själv imorron!!! Om jag är förbanad asså! Jag åkte buss själv när jag var 8-9 år lixom och hon är 10 år nu! Men men nu sk ajag inte dränka er i mina problem :)  Här kommer en liten planering om vilka innlägg som kommer komma upp på bloggen så småning om :)
 
♥ Tävlingen igår! (både min och mammas start)
 
♥ Bilder när jag rider capitola (om jag inte redan har laddat upp dom!)
 
♥ Portsätt bilder på Gorre
 
♥ Veckans ridplanering
 
♥ Kanske en gemförelse från 2010 till 2012, men det beror på om jag hinner göra filmerna den här veckan!
 
Sen kommer det komma några andra innlägg såklart! :)
 
// Danni
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu