Nervös!

2012-10-06 18:04:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, jag är super nervös inför imorgon! Det är ju hopptävling då och jag ska bara starta en klass så det kommer inte bli en så lång dag iallafall :) Kommer typ att starta vid 1 tror jag.
 
Jag red ut Gorre lite idag, det vart mycket trav och lite galopp då han bara stack nr jag skulle galoppera och jag orkade inte bråka med honom :) Jag kan säga att när vi var tillbaka var hela ponnyn helt brun av gegga! jätte mysigt, men jag ska ändå bada honom så det var inte så farligt :)
 
Igår tog jag några skutt på banan eller några det vart faktist en hel del! Men dte var bara ett hinder som jag hoppade och det gick bra.  Jag "tränade" på lite omhoppnings svängar efter som att jag aldrig har hoppat en omhoppning och man kan ju alltid hoppas på att man får göra det imorgon! Men det gick bra, jag hoppade hindret sen svängde runt det och hoppade det igen och första gången var det VÄLDIGT snäv sväng men han hoppade, men det var bara 80 cm. Sen gjorde jag samma sak fast det var 1 m och då hoppade han faktist bättre fast då gjorde jag inte en lika snäv sväng :)
 
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu