Komande tävlingar

2012-10-01 12:55:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det inte många tävlingar kvar!
Mina tävlingar:
 
5 oktober  - Pogramridning LA:1
 
7 oktober - Hopptävling på hufvudsta ridskola LC (90cm)
 
28 oktober - Div II finalen på Runsten, om jag inte kommer med i laget så rider jag förklassen eller är med indivuduellt i LA:1 annars blir det än LB:1
 
idag är det Gripens meeting!! super taggad :) önska mig lycka till!
 
Mammas tävlingar:
(Elmstar)
 
14 oktober - Haningebyggden LB:1 och LA:1
 
20 oktober -  Sorunda ridklubb Reg LA:1
 
(endast reserv) 4 november - Vällingby LB:2 och LB:3 om hon kommer med i båda klasserna så skah jag ev rida LB:2 :)
 
// Danni
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu