Hos pappa

2012-10-01 22:24:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag vart hos pappa så jag har inte haft tillgång till en dator och nu har min mobil batterier! Vi har inte gjort någonting idag typ eller vi åkte till pappas tjejs jobb, jan jobbar oxå som servitris (min pappa är servitör/bartender) . Imorgon är det nog sista hoppträningen då min tränare är gravid så han ska snart föda :) jag vet inte riktigt vem eller om jag ska träna för någon, jag skulle behöva en tränare efter som att jag inte är till rektigt duktigt i hoppningen ,jag lär mig nya saker varje gång på hoppträningarna. Men visst kan jag hoppa lite för Patrik men hann ger mig inga tips lixom utan hann säger bara vad jag ska hoppa typ ;) men vi får se vad som händer ;) har ni något bra tips på tränare i södra Stockholm? På bilden är våra nya 2 åringar! // danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu