Hopptävlingen i söndags

2012-10-10 18:04:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, i söndags var jag och tävlade på Hufvudsta.
 
Det började med att vi åkte väldigt mycket för tidigt så vi fick vänta innan jag skulle börja rida fram i typ 2 timmar!
 
Framridningen: Han var super pigg men ändo styrbar ,men det var väldigt lerigt och bara en 15*30 bana så det var lite svårt att rida men det gick bra.
 
Framhoppningen: Var innen i deras ridhus och det kännde oxå väldigt bra på slutat.
 
Inne på tävlings banan: Banan var som en leråker bokstavligen!!! Nog den värsta jag någonsin har ridit på! Underlaget släppte så man fick rida jätte försigtit, Men vi fick 2 stop på samma hinder för att han hade får låg fart och det var pga att det var i en jätte jobbig kurva som det var lera som han sjönk ner i ca 15 cm! Sen fick vi tids del oxå efter som att vi fick 2 stop, det vart 13 fe, det var en LC (90cm)l. Helt okej om man tänker på förutsättningarna och att det bara är min andra hopptävling! Men nu är nästa inbockad, 3 november på Botkyrka LD+5 (85cm)
 
Det vart inga bilder då jag glömde kameran hemma!
 
en bild ifrån förra hopptävlingen :) // Danni
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu