Hem tenta :(

2012-10-03 22:16:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi har hemtenta just nu så det är full rulle med skrivandet! Jag har typ inte kommit någonstans känns det som iallafall :( så det är därför vi inte hinner uppdatera.
Det blir ingen program ridning på fredag för att det bara var jag och en till som kunde så vi måste flytta fram det lite men jag vet inte när det blir ;) hoppas att det är snart! Sugen att få visa upp oss på riktigt och inte när jag typ rider en utav mina livs sämsta ritter :P
Idag satt jag med uppsatsen i 3 timmar och kom ingenstans! Sen fick jag springa ut till stallet och mocka o rida, han var super stressad och han var bara värre destom mer jag försökte lungna ner honom så set vart inte ett så långt pass idag ;) //danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu