Gårdagens ridpass

2012-10-10 17:49:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, Igår åkte vi till ridhuset, egentligen skulle jag hoppträna men min tränare är hög gravid så nu får Patrik vara våran tränare. Men jag känner att jag har hoppat lite för mycket på sistonde så det vart ett dressyr pas istället. Han var sjukt pigg efter som att han hade hoppträning för dom andra och sen var Elmis helt galen (mamma följde oxå med och red på honom), men det gick ganska bra! Det vart lite springt i början innan jag började kunna kontrollera den lilla vila springaren!  Men jag tog några skutt på slutet och då gick det väldigt snabbt! Gud vad svårt det är att hoppa i lite för långa stigläder!
 
Idag ska jag nog inte rida så hårt efter som att han vart väldigt tött igår så får han joggas lite idag bara :)
Snart kommer det ett innlägg om helgens tävling :)
 
en bild ifrån Gripen 2012 :) // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu