Ett tag sen!

2012-10-17 11:05:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag inte bloggar på jätte länge nu igen! Dåligt människa xD men det vart vart fullt upp hemma sen var jag hemma hos pappa i måndags så då hade jag ingen möjlighet att blogga. Men jag red i går på våran vatten dränkta bana sen tömkörde mamma Ida samtidigt oxå så det vart att man fick sitta och rulla på samma volt hela ridpasset :) men han gick ganska okej ;) idag är det programridning inför finalen eller vi ska plocka ut laget som ska rida finalen :) men nu måste jag gå av tåget och gå till skolan :( hörs! // danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu