Suget är tillbaka!!

2012-11-20 21:25:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Det var ett bra tag sen nu, men blogg  suget börjar komma tillbaka. Det har gått väldigt upp och ner Mickey i ridningen, men nu känns det som att det börjar gå upp igen! :) I hoppningen så går det lite bättre nu, dressyren är det sådär med, men vi kämpar på! Just nu så rider jag inte lika mycket längre då jag har haft mycket med skolan och av andra personliga skäl. Har börjat bli lite tveksam till om jag vill fortsätta rida Mickey men jag tror inte att jag kommer sluta, känns som att jag har kämpat i 2 år i förgäves annars om jag ska ge upp nu, sen älskar jag ju honom alldeles för mycket för att överge honom nu ♥ Men hinner inte blogga mer idag men var inte oroliga, jag är tillbaka imorn // Amanda ♥
 
 
Bilder från lördagens hoppning barbacka, det gick skit bra! Ponnyn var Amazing!
Sorry för den väldigt dåliga kvalitén på bilderna ;)
 
 

Kommentarer

Fina ni är :)

2012-12-15 08:33:53

Fina bilder :)

2012-12-15 09:57:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu