Skolan...!

2012-11-14 12:02:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, nu är jag och Amanda i skolan och har rast, Gud va intressant va? Näe men vi har bara en lektion kvar och de e SO och där ska vi bara kolla på någon konstig film. Sen ska jag (danni) hem och rida Ida direkt och Alexandra ska rida Gorre! Hon red honom för en vecka sen och då gick det jätte bra :) Snart är det Globen horse show!!! Jag ska gå på dressyren på lördagen för att Miranda ska vara med!!!!!!!!! Gud det ska bli så roligt att se Miranda och Valentine rida på den stora arenan! Sen ska jag gå på clinicen med Patrik kittel , och på show på lördagen :) dock har jag inte en krona att handla för :( så det kommer bli väldigt tråkigt. Men jag tror att Amanda ska gå på annexet och hon lite pengar att handla för så jag kommer att gå med henne :) nu måste vi dra till SO! // Danni och Amanda


Kommentarer
Jenny

Åh va kul med Globen! Jag är där på Lördags morgonen (dressyren) tillsammans med vänner och familj - och sen ska jag och Emelie shoppa loss i annexet på em/kvällen!:)

2012-11-14 17:56:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu