Livet rullar på......

2012-11-10 21:50:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Hej, ja nu var det ett tag sen och jag är sjuk så nu har jag absolut ingenting att göra längre! Det har hänt ganska mycket saker på sistonde faktist, ja kan rabbla upp några lite snabbt: Jag ska börja rida Ida igen med målet att komma ut och tävla nu i vår, jag och Gorre har gjort våran sista lokala start någonsin (alltså blir det kanske några Pay & Jump och så där) :( , vi avslutade våra karriär med en dubbel nolla och en 3:dje placering :)
 
Amanda var jätte duktigt idag och på en maskerad hoppning som dem hade i hennes stall, hon glömde bara banan lite men dem kom runt hela banan och dem (Mickey och Amanda) har haft det lite upp och ner. Han har inte alltid velat hoppa men nu måste han att fått tillbacks hoppsuget :) Jag var tyvärr inte där efter som att jag är sjuk :( Men jag pratade med henne och hon lät vädigt glad iallafall! :) Imorgon ska mamma till Sorunda ridklubb och strata en LA:1, hoppas att det går bra men han har inte gått så bra i just de programet men det går gå som det går :) Själv hoppas jag på att bli helt frisk snart!!! Jag gick ner och joggade Gorre lite och såklart var han på sitt sken humör! helt galen, och jag höll typ på att svima för att jag var så snurrig i huvet. Men här kommer lite blandade bilder på allt möjligt typ :)
 
// Danni
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu