Här ska det vara en rubrik...!

2012-11-21 21:09:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Hinner egentligen inte blogga men en kort uppdate hinner jag väll med ;) Idag har jag varit i skolan som vanligt, har överdrivet mkt läxor! Hjälp mig vet inte vart jag ska ta vägen, orkar inte mer. Det enda som jag har gjort sen jag kom hem är att jag städade mitt rum på 10 min sen har jag pluggat, pluggat och ätit lite middag. Det suger att jag inte kan åka till stallet, men som mamma alltid säger till mig skolan går först! Jag antar väll att hon har rätt ;) Ska fortsätta plugga nu, puss puss ♥

Kommentarer

Söt bild ! :)

2012-12-14 22:03:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu