Vila för Gorre idag

2012-05-14 19:53:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag får lilla Gorre vila efter som att vi tävlade igår, fast vanligtvis så brukar jag rida ut dagen efter men imorgon är det hoppträning igen!! super taggad igen och det ska bli jätte roligt att få hoppa och inte rida dressyr på banan som jag typ alltid gör :P
Jag kom hem nu för jag har varit med min pappa och fixat en mobil som fungerar!! jag har haft 2 mobiler nu som inte ha fungerat så nu äntligen ska vi fixa en :P men vi måste bara låsa upp den för den är typ låst till telia och jag har 3 :) Så nu måste jag verkligen ner och mocka!!!
hahhahh, hoppning, min sits asså :P // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu