Taggad!

2012-05-07 18:02:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag sjukt taggad inför hoppträningen imorgon! Det ska bli såååå roligt, jag har aldrig varit med i en hoppgrupp förut :) Föruom med Kisten då men det var länge sedan :P hoppas jag bara inte gör bort mig allt för mycket, jag hoppar absolut inte bra!! Måste verkligen öva min sist och att ge mera eftergift. Sen att jag inte fegar pricis innan hindret för då stannar han. Mycket man måste träna på för att kanske komma ut på någon liten LD eller något :) Men LD är ju 80 eller LD+5 är 85 cm och det skulel vi nog klara! eller jag har ju hoppat det på Pay and Jump, men då hade vi glömt att räkna med det sista hinderet så det vart 4 fel. Sen tror jag inte att vi skulle klara tiden så jätte bra men det kan man ju oxå träna på :)


dom ända bilderna jag har när vi hoppar :( Men jag måste fixa någon som kan fota mig som har en systemkamera!!   // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu