Stormigt ridpass!

2012-05-05 19:10:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vad det blåste idag! trode att vi skulle blåsa iväg :P Men han gick ganska bra idag även fast det blåste så mycket, han brukar blir jätte taggad och bara springa! Vi tränade lite LB delar och så och allting sitter, fast vi har lite svårt för serpentinerna i höger varv då han bara flyger ur hörnet och allting blir så hafsig o flaxigt! men tydligen så syntes det inte för mamma red Elmis och hon tyckte att han såg ut som vanligt. Det var första gången för mamma som hon kom igenom en LB:1 idag! lite strul i ena galoppfatningen bara men det kom en jätte kraftig vindpust pricis då ;) Men dom var duktigt och han han förändrats jätte jätte mycket sen hon köpte ,honom! som en helt annan häst typ :)Jag har börjat rida i mina hoppstövlar helatiden nu bara för att dom andra skaver i knäväcket så jag nästan började blöda igenom ridbyxorna!, sen kommer jag åt honom mycket bättre i hoppstövlarna oxå. Jag måste ut och galoppera på Gorre snart! Han har ingen kondis asså, Idag efter typ 40 min hölla han på att dö :P Så nu blir det hård träning!




// Danni

Kommentarer

Gullig häst :)

2012-05-06 19:46:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu